Välkomna till vår nya blogg!!!

Vi är två grymma tjejer som har skapat en blogg tillsammans!

Det är Lovisa Almqvist och Lina Ling-Vannerus!
Jag är Lovisa och jag tänkte presentera mig! Jag är alltså 18 år om två månader men jag har fortfarande en ponny kvar. Dino heter han och jag tänkte fortsätta tävla honom tills året är slut.
Jag har precis sålt min älskade c-ponny, Merlot, som jag har tävlat upp till MSV B+5 som hon nollade. Hade henne i 5 år, från att hon var 4 år tills att hon blev 9 år.
Dino är 12 år gammal och har segrat upp till MSV B, han är helt underbar men inte alltid helt lätt. Han är till salu så vet ni någon tuff som letar d-ponny, så är Dino underbar! Just nu rider och tävlar jag Dino och håller så smått på att gå över till storhäst.
Jag kan berätta att jag bor på en ridskola, Blåkulla, och när jag var liten så tävlade jag i ponnygalopp, det gick så bra att jag och min a-ponny Servus vann SM guld!
Tänkte att mina hästar ska få sig egna inlägg efter hand så ni får veta allt om dom, även dom jag inte har kvar!
Jag och Lina är väldigt bra vänner, trots att vi inte har känt varandra särskilt länge så är vi ganska tighta och har väldigt kul ihop! Vi lärde iaf känna varandra när Lina började träna med mig för Helena Persson, vilket vi gör fortfarande bara det att Lina rider i någon av storhäst grupperna!
Vet faktiskt inte hur länge vi har känt varandra men Lina är en underbar vän!
Nu väntar vi bara med spänning på Linas presentation!!!
Jag rider dressyr på min Dino!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0