Trimning!

Idag trimmade jag Dino då vi åker till Ljungby imorgon! Wiiiie!
Iaf så klipptes han innan och blev jättefin, fick hjälp av Jackie som jobbar hos oss, dock blev det mycket vitt hår på marken när vi var klara, haha!
Red ett kortare pass då jag hellre rider ett längre imorgon när vi kommit fram, iaf så var han ruggigt fin, inte så pigg som jag trodde att han skulle efter att precis blivit klippt, hehe!
Kontrollerade att han var mjuk lydig.
Efter att jag red så tvättade jag Dino, smörjde och packade allting, så imorgon efter mitt skolfoto så åker vi! Blir nog cirka 13 30. Fick hjälp att packa av en jättegullig tjej i stallet, Rosanna, tack :)!

Jag och Dino MSV B Nyby-Torshälla 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0