Taggar Enköping

Idag har jag hård tränat båda hästarna på volten, de var jättefina! Start och stopp samt lossade i sidorna.

Nu har startlistorna inför Enköpings nationella tävlingar på lördag, jag åker med båda hästarna och hoppar 120, 130 på Epcote och 120 på Lelle :) Ser väldigt mycket fram emot det då Peter Lundström är banbyggare och av någon anledning rider jag väldigt bra på hans banor! Så vi taggar!

På torsdag är det Talangträning (jag medverkar i Stockholmsläns Ridsprtförbunds satsning på unga ryttare, http://www3.ridsport.se/Distriktssajter/Stockholm/stockholm/TalangStockholm2011/ ) Då tränar vi för Ann Liwing, det ska bli väldigt kul! :)

 

Puss

Lina

En bild från förra vintern när jag och familjen var i Thailand :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0