Little Braveheart

Little Braveheart eller Brave som han kort och gott kallas är stor hästen jag har börjat rida. Han är ridskolans och just nu så testar jag bara honom men jag tänkte ändå att ni kanske ville ha lite information om honom!
Han är född 2005 och efter Alexon D 865, som är pappa till min gamla c-ponny Merlot, som har Almé Z i sig. Sen är hans morfar Little Boy som har bland annat Ladykiller i sig och många andra fina hingstar.
Brave är tävlad på Gotland lite har jag för mig men vet inte hur mycket men jag har bara hunnit hoppa honom två gånger. Känslan jag har fått av honom att det är en positiv häst med go i.
Tror att den här hästen kan passa mig men han är som sagt ridskolans och jag rider han bara några gånger i veckan!
Söta Brave vill komma in i hans box :)!

Kommentarer
Postat av: sarajansson

braaaaviiiii<3

2011-10-10 @ 17:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0