Hårdträning!

Ledsen att jag är tög att uppdatera men Lovisa skriver för fullt och tjatar på mig hela tidan så arbetar på att bli bättre ;)

Igår var jag och mamma ute och klättrade hästarna, det är väldigt bra träning och något som stärker hästarnas bakparti, Epcote var jättefin men det märktes på Lelle hur slarviga vi har varit med den här typen av träning, han tyckte att det var jättejobbigt!!

Idag har båda hästarna på galoppbanan. Epcote var jätte pigg och stark! Studdsade upp och ner och ville barta rejsa! Det är inte lätt att hålla i honom när man vill fram lika mycket själv ;) Lelle var fin, lite stissig och hittade någon läskig buske..

Jag sitter nu hemma hos mormor och morfar och ska göra klart mitt SO arbete som ska vara in mailat senast kl 24.00 ikväll, hehe. Familjen är ute på skjön med båten, hur de nu överlever? Är det inte jättekalt ute??

Och jag avslutar med att säga hur otroligt avundsjuk jag är på alla ponnyryttare nere i Ljungby! Tänk att det var hela två år sedan jag och Super (min gamla c-ponny som det snart kommer information om) var där nere och tävlade! Saknar tiden samtidigt som stor häst är överlägset roligare!! Bra svenska där...

Puss hej
Lina

Super och jag i LA+ 2009 på Sundbyholm <3

Kommentarer
Postat av: Ellen :D <3

Är du syster till Jacob Ling Vannerus :O ?? :)

2011-09-25 @ 07:03:39
URL: http://hoppodressyrtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0