Vääääääldigt bra dag!

Snacka om att dagen blev lyckad!
Började dagen med att coacha ridskoletjejerna i LD+5, alla var toppenduktiga och jag hade ett lag som såg bra ut. LCn var det bara jag som red i vårt lag, Dino var iaf väldigt taggade och i omhoppningen lät jag honom galoppera på så det slutade med en vinst! Väldigt kul att det fick kännas bra efter en helg med självförtroendet i botten.
Märks så väl också att Dino trivs bättre utomhus, men nu var det skönt att få lite självförtroendeboost!
Lagklassen slutade vi på 12 fel med laget, jag red sist och säkrade in en 0:a till laget, dock red jag mycket sämre i den här klassen. Tror jag var lite trött, han blev lite väl stark och då började jag ta för mycket i honom, men han fortsatte vara sådär fantastisk positiv.
Så Dino skötte sig fantastiskt med 0 fel hela dagen, han rev inte ett hinder, inte på framhoppningen heller, och en blågul i förklassen är aldrig fel, finfina ponny!
Är väldigt trött nu efter en dag där jag både coachat, varit lagledare och ridit själv, haha!
Fina Dino! Synd med mina skänklar bara... Foto: Marie Krüger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0