Skåne, Flyinge, Breeders, Frida

Imorgon, då kommer dagen och helgen jag har längtat efter i flera månader!!!! Jag, mamma och Hannah ska sätta oss i bilen klocka sju på morgonen och tuffa ner till Skåne där vi ska hälsa på Frida! Frida och jag har känt varandra så länge jag kan minnas, när jag red min första b-ponny Annie hade hon Fanny. Vi tränade och tävlade lite klubbtävlingar ihop! Sedan har vi utvecklats tillsammans på olika ponnyer :) Men nu började Frida gymnasiet för ett år sedan och går nu i Skåne på Bollerup. Så vi ses nästan inte alls :/ Men nu har vi kombinerat ett besök med Breeders som går på Flyinge :) Jag är så fruktansvärt pep då vi inte har setts sedan i somras! Det blir sex timmar i bilen så kommer antagligen sitta och skissa på lite presentationer på hästarna genom tiderna ;) Ser att Lovisa är långt före mig så får skynda lite...

 

Hästarna har haft det chill den här veckan då vi bara har ridtur, lite på galoppbanan och bara haft det mysigt. Det är skönt att få en lite lugn vecka emellan åt ;)

 

Puss hej

Lina


Annie och jag ute på fältet i snön, en tid man saknar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0